O Άκπομ μέσο ανάρτησης στα social media θέλησε να πει το αντίο στον ΠΑΟΚ, με τον ίδιο με ένα ιδιαίτερα συγκινητικό μήνυμα να αποχαιρετά τον Δικέφαλο του Βορρά.
Αναλυτικά τα όσα ανέφερε:
«Οι τελευταίες ημέρες ήταν πολύ συναισθηματικά φορτισμένες για εμένα, υπενθυμίζοντας μου όλες τις όμορφες στιγμές που πέρασα στην Ελλάδα. Γράψαμε ιστορία και χτίσαμε μια ιδιαίτερη επικοινωνία με τον κόσμο του ΠΑΟΚ που δεν θα ξεχάσω ποτέ.
Ευχαριστώ όλους όσους σχετίζονται με τον ΠΑΟΚ. Οι αναμνήσεις κρατούν για μια ζωή».
Δείτε παρακάτω το video και το post του Άκπομ:

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος