Τις "πύλες" του στα σχολεία του Δήμου Κηφισιάς άνοιξε την Τρίτη 28 Απριλίου 2026 το νέο Αθλητικό Κέντρο «Ο ΚΗΦΙΣΟΣ».
Οι μαθητές – μαθήτριες του 3ου Γυμνασίου Κηφισιάς, έκαναν ιδανικό ποδαρικό στο αθλητικό «στολίδι» των Αδαμών, που εγκαινίασε η δημοτική Αρχή τον Φεβρουάριο του 2026, κάνοντας ένα όνειρο, πραγματικότητα.
Η Εντεταλμένη Σύμβουλος Αθλητισμού, Λίλα Δραγώνα και ο Προϊστάμενος του τμήματος Αθλητισμού & Νέας Γενιάς του Δήμου Κηφισιάς, Παναγιώτης Πάλλης καλωσόρισαν τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς τους και συνομίλησαν μαζί τους.
Στη συνέχεια μαθητές και μαθήτριες αθλήθηκαν παίζοντας βόλεϊ, ενώ έπειτα το φιλέ αποσύρθηκε για να παίξουν μπάσκετ.
Τόσο οι εκπαιδευτικοί, όσο και τα παιδιά του 3ου Γυμνασίου Κηφισιάς δήλωσαν ενθουσιασμένα και εξέφρασαν την επιθυμία τους να επισκεφθούν ξανά τον υπερσύγχρονο χώρο άθλησης του Δήμου Κηφισιάς. Κατά τη διάρκεια της δράσης, ο Δήμος προσέφερε εμφιαλωμένα νερά σε όλους.
Όπως έχει προαναγγελθεί το νέο Αθλητικό Κέντρο «Ο ΚΗΦΙΣΟΣ», που ενισχύει την καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής στην πόλη, θα ανοίξει σταδιακά για περισσότερα σχολεία, συλλόγους, αλλά και κατοίκους του Δήμου Κηφισιάς, με το σχετικό πρόγραμμα να γνωστοποιείται το επόμενο διάστημα.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Άνοιξε η πλατφόρμα για την καταχώριση κινητού των υποψηφίων των Πανελλαδικών – Ενημέρωση μέσω SMS για βαθμολογίες και αποτελέσματα
Κ. Σπυριδάκη: «Η ειδική αγωγή δεν είναι μια υπηρεσία. Είναι μια διαρκής δέσμευση της Πολιτείας απέναντι στο παιδί και την οικογένεια»
Μια μεγάλη γιορτή η συναυλία με τη Ρένα Μόρφη στην πρεμιέρα του 11ου Φεστιβάλ «Τέχνη Καθ’ Οδόν» 2026