Συναγερμός σήμανε στην ΕΛΑΣ το πρωί της Τρίτης μετά από τηλεφώνημα για βόμβα στα δικαστήρια Πειραιά. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, άνδρας τηλεφώνησε στις 10.20 το πρωί της Τρίτης στο 100 και είπε ότι έχει τοποθετηθεί βόμβα στα δικαστήρια Πειραιά, χωρίς να δώσει χρονικό περιθώριο.
Στο σημείο σπεύδουν τα ΤΕΕΜ (Τμήμα Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών) για να ελέγξουν τους χώρους. Άμεσα οι Αρχές έδωσαν εντολή εκκένωσης των δικαστηρίων.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Χρίστος Δήμας: Μέσα στον Ιούλιο παραδίδεται στην κυκλοφορία το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ε65: Καλαμπάκα – Γρεβενά
Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Ενίσχυση του Τμήματος Προσωπικού με νέα υπάλληλο
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο