Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Αιγύπτου Abdel Fattah El-Sisi και του ευχήθηκε για τη σημερινή Εθνική Εορτή της Αιγύπτου.
Στη διάρκεια της συνομιλίας συζητήθηκε επίσης η κατάσταση στην Ανατολική Μεσόγειο και τη Λιβύη και επιβεβαιώθηκαν οι άριστες διμερείς σχέσεις.
Πηγή: kritipress.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Φόρο τιμής στον Ανδρέα Παπανδρέου απέτισαν ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Βουλευτές και στελέχη
Πρώτη συνεδρίαση της ομάδας Εργασίας Περιφέρειας Κρήτης για την στήριξη της Κρητικής Ελαιοκομίας
Αναφορά Αυγενάκη για τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης