Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε σήμερα τηλεδιάσκεψη με την Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ursula von der Leyen και την Καγκελάριο της Γερμανίας, Angela Merkel.
Βασικό αντικείμενο συζήτησης στην τηλεδιάσκεψη ήταν οι τρόποι επιχειρησιακής συνεργασίας με την Ευρωπαϊκή Ένωση στη νέα μόνιμη δομή που θα δημιουργηθεί στη Λέσβο.
O Πρωθυπουργός μάλιστα παρουσίασε στη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης βίντεο από τη δομή που στήθηκε μέσα σε λίγες μέρες στο Καρά Τεπέ, αντιπαραβάλλοντάς την με την κατάσταση που παρέλαβε στη Μόρια.
Πηγή: kritipress.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Χρίστος Δήμας: Μέσα στον Ιούλιο παραδίδεται στην κυκλοφορία το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ε65: Καλαμπάκα – Γρεβενά
Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Ενίσχυση του Τμήματος Προσωπικού με νέα υπάλληλο
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο