Δείπνο στα βόρεια προάστια είχαν το βράδυ της Τετάρτης οι δύο πρώην πρωθυπουργοί Κώστας Καραμανλής και Αντώνης Σαμαράς.
Το δείπνο Καραμανλή – Σαμαρά, που παρουσιάζει μεγάλο πολιτικό ενδιαφέρον, με δεδομένο ότι η χώρα οδεύει προς εκλογές, έγινε στην ταβέρνα του Βασίλη στην Κηφισιά. Ένα μαγαζί που αποτελεί στέκι πολιτικών και στο οποίο κυρίως ο Αντώνης Σαμαράς είναι θαμώνας εδώ και χρόνια καθώς βρίσκεται πολύ κοντά στο σπίτι του.
Ο Αντώνης Σαμαράς, έφτασε 5 λεπτά πριν από τις 20:00, την ώρα δηλαδή που, όπως φαίνεται, είχε κλειστεί το ραντεβού. Ο Κώστας Καραμανλής πέρασε την πόρτα του εστιατορίου στις 20:00 ακριβώς.
Ο Αντώνης Σαμαράς έφτασε πιο νωρίς από το ραντεβού τους
Οι δύο πρώην πρωθυπουργοί και πρώην πρόεδροι της ΝΔ επέλεξαν να καθίσουν σε ένα σχετικά απομονωμένο τραπέζι που βρίσκεται στην πιο «ήσυχη» γωνία του μαγαζιού, προκειμένου να έχουν τη δυνατότητα να συζητήσουν μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα. Μάλιστα, το δείπνο διήρκησε περισσότερες από δύο ώρες.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό