Ληστεία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης, 31 Οκτωβρίου, σε κατάστημα ψιλικών επί της Λεωφόρου Παπανικολάου στην περιοχή Πεύκα, Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που μεταδίδει η ΕΡΤ, δύο άγνωστα άτομα έσπασαν τη βιτρίνα του καταστήματος και εισέβαλαν στο εσωτερικό, προκαλώντας πανικό στον υπάλληλο που βρισκόταν εκείνη την ώρα στο χώρο.
Οι δράστες απείλησαν τον υπάλληλο, ο οποίος, σε μία κίνηση αυτοπροστασίας, κατέφυγε σε ασφαλές σημείο και κλειδώθηκε σε γραφείο μέχρι να αποχωρήσουν οι εισβολείς. Οι ληστές εκμεταλλεύτηκαν την κατάσταση, αρπάζοντας μετρητά, κάποιες ποσότητες καπνικών προϊόντων, καθώς και όλα τα πούρα του καταστήματος, πριν εξαφανιστούν από το σημείο. Η αστυνομία διεξάγει έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)