Σύμφωνα με την αστυνομία, η γυναίκα εγκατέλειψε για περίπου 15 λεπτά τον σκύλο της μέσα στο όχημά της, χωρίς να λειτουργεί κλιματισμός και χωρίς να υπάρχουν ανοιχτά παράθυρα, παραβιάζοντας τους κανόνες προστασίας και μεταχείρισης του ζώου.
Σε βάρος της επιβλήθηκε το προβλεπόμενο διοικητικό πρόστιμο των 1.000 ευρώ, ενώ σχηματίστηκε και σχετική δικογραφία.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Άνοιξε η πλατφόρμα για την καταχώριση κινητού των υποψηφίων των Πανελλαδικών – Ενημέρωση μέσω SMS για βαθμολογίες και αποτελέσματα
Κ. Σπυριδάκη: «Η ειδική αγωγή δεν είναι μια υπηρεσία. Είναι μια διαρκής δέσμευση της Πολιτείας απέναντι στο παιδί και την οικογένεια»
Μια μεγάλη γιορτή η συναυλία με τη Ρένα Μόρφη στην πρεμιέρα του 11ου Φεστιβάλ «Τέχνη Καθ’ Οδόν» 2026