Κραυγή αγωνίας για τον συνεχιζόμενο πόλεμο στην Ουκρανία εξέπεμψαν Ουκρανοί πολίτες που διαμένουν στη Θεσσαλονίκη, οι οποίο πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στον Λευκό Πύργο. Οι περίπου 30 συγκεντρωμένοι κυμάτιζαν ουκρανικές σημαίες και από ηχεία που είχαν μαζί τους έπαιζαν παραδοσιακά τραγούδια της πατρίδας τους. Κάποιοι εξ αυτών κρατούσαν ένα πανό στην αγγλική γλώσσα, στο οποίο περιέγραφαν τη Ρωσία ως «κράτος – τρομοκράτη», με «αιματοβαμμένα» γράμματα. Υπενθυμίζεται ότι ο πόλεμος στην Ουκρανία μαίνεται από τον Φεβρουάριο του 2022.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)