Σφραγίστηκε από τον Δήμο Θεσσαλονίκης το club στην παραλία της πόλης το οποίο είχε σερβίρει αλκοόλ σε τρεις ανήλικους, οι οποίοι είχαν καταλήξει στο νοσοκομείο. Το πρωί της Πέμπτης υπάλληλοι της Δημοτικής Αστυνομίας βρέθηκαν έξω από το κατάστημα προκειμένου να το σφραγίσουν και να θυροκολλήσουν τη σχετική απόφαση για αναστολή λειτουργίας του.
Υπενθυμίζεται πως τα ξημερώματα της περασμένης Κυριακής τρεις ανήλικοι, δύο αγόρια 16 και 15 ετών και ένα κορίτσι 14 ετών, κατανάλωσαν αλκοόλ στο συγκεκριμένο κατάστημα και κατέληξαν στο νοσοκομείο. Μετά από αυτό, ο Δήμος αποφάσισε να βάλει λουκέτο στο εν λόγω κατάστημα επειδή σέρβιρε αλκοόλ σε άτομα κάτω των 18 ετών.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Χρίστος Δήμας: Μέσα στον Ιούλιο παραδίδεται στην κυκλοφορία το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ε65: Καλαμπάκα – Γρεβενά
Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Ενίσχυση του Τμήματος Προσωπικού με νέα υπάλληλο
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο