Φάρσα ήταν τελικά το τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στο Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης.
Μετά από εξονυχιστικούς ελέγχους που διενήργησε κλιμάκιο αστυνομικών με τη συνδρομή δυο ειδικά εκπαιδευμένων σκύλων δεν εντοπίστηκε κάτι ύποπτο και ο συναγερμός έληξε.
Είχε προηγηθεί, στις 9:18 το πρωί, τηλεφώνημα στην Άμεση Δράση, με έναν άγνωστο να προειδοποιεί για εκρηκτικό μηχανισμό χωρίς όμως να προσδιορίζει το υποτιθέμενο σημείο τοποθέτησής του.
Ακολουθήθηκε το προβλεπόμενο πρωτόκολλο και το τετραώροφο κτίριο εκκενώθηκε.
Μιάμιση ώρα αργότερα, γύρω στις 10:50, κι αφού ολοκληρώθηκαν οι έλεγχοι, δικηγόροι, δικαστικοί λειτουργοί, υπάλληλοι και διάδικοι επέστρεψαν στο κτίριο και η λειτουργία του αποκαταστάθηκε, όπως και η κυκλοφορία στην οδό 26η Οκτωβρίου, που είχε διακοπεί.
ΑΠΕ-ΜΠΕ

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό