Ληστεία υπό την απειλή όπλου σημειώθηκε αργά το βράδυ της Δευτέρας, σε κατάστημα ΟΠΑΠ, στη Νεάπολη της Θεσσαλονίκης. Περίπου στις 23:00, δύο άτομα με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους, μπούκαραν στο κατάστημα που βρίσκεται επί της οδού Αγίου Γεωργίου. Εκεί, απείλησαν με όπλο τον υπάλληλο και άρπαξαν χρήματα από το ταμείο. Στη συνέχεια οι δράστες τράπηκαν σε φυγή, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, το χρηματικό ποσό που φέρεται να πήραν είναι 1.670 ευρώ. Προανάκριση για το συμβάν διενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Νεάπολης – Συκεών.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Χρίστος Δήμας: Μέσα στον Ιούλιο παραδίδεται στην κυκλοφορία το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ε65: Καλαμπάκα – Γρεβενά
Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Ενίσχυση του Τμήματος Προσωπικού με νέα υπάλληλο
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο