Ένα άτομο εντοπίστηκε απανθρακωμένο στο χώρο που ξέσπασε φωτιά στο νοσοκομείο Παπανικολάου, όπως μετέδωσε το ertnews.gr.
H φωτιά ξέσπασε περίπου στις 9 στην κλινική covid. Σύμφωνα με πληροφορίες την έβαλε ένας νοσηλευόμενος στην συγκεκριμένη κλινική που βρίσκεται στον δεύτερο όροφο του κτηρίου. Στην οποία, αυτήν την στιγμή, βρίσκονται 20 ασθενείς, οι περισσότεροι από αυτούς σε σοβαρή κατάσταση.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ένας γιατρός και μία ειδικευόμενη έχουν εγκλωβιστεί στο γραφείο τους, ενώ στον διάδρομο υπάρχει πυκνός καπνός και δεν μπορούν να τους προσεγγίσουν.
Στην περιοχή σπεύδουν 30 πυροσβέστες με 11 οχήματα.
madata.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Νέο επιχειρησιακό κέντρο κυβερνοάμυνας στο Πεντάγωνο: Ένα «ψηφιακό οχυρό» για την ασφάλεια της χώρας (vid)
Το Περιφερειακό Παρατηρητήριο Κοινωνικής Ένταξης Κρήτης στη Διημερίδα του Παρατηρητηρίου Πελοποννήσου
Ολόκληρος ο Δήμος Ηρακλείου μια ανοιχτή σκηνή: Συνεχίζονται οι εκδηλώσεις του 11ου Φεστιβάλ «Τέχνη Καθ’ Οδόν»