Χιλιάδες Τούρκοι εκδρομείς βρίσκονται σήμερα στη Θεσσαλονίκη, με αφορμή την 86η επέτειο, από το θάνατο του Κεμάλ Ατατούρκ. Αυτήν την ώρα πραγματοποιείται τελετή μνήμης στο σπίτι όπου γεννήθηκε ο ιστορικός ηγέτης της χώρας τους και στεγάζεται το προξενείο της Τουρκίας στη Θεσσαλονίκη.
Για το λόγο αυτό, κλειστή είναι για τους οδηγούς η οδός Αποστόλου Παύλου, ενώ τα τουριστικά λεωφορεία με τα οποία έχουν φτάσει οι Τούρκοι εκδρομείς στην πόλη, είναι σταθμευμένα και στα δύο ρεύματα της οδού Αγίου Δημητρίου, μέχρι το ύψος του Τελλογλείου Ιδρύματος Τεχνών του ΑΠΘ.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ