Χωρίς τον Juan Neira ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Τρίτης (1/9) η προπόνηση του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο. Ο Αργεντινός αισθάνθηκε ενοχλήσεις στο υποκνημίδιο και έκανε θεραπεία.
Μέρος του κανονικού προγράμματος ακολούθησε ο Felipe Souza, ενώ ο Κοσμάς Τσιλιανίδης έκανε πρόγραμμα αποκατάστασης.
Από την προπόνηση απουσίαζαν και οι διεθνείς Vahid Selimovic και Απόστολος Διαμαντής.
Το σημερινό πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις κινητικότητας, ενδυνάμωση, άσκηση μεταβιβάσεων και παιχνίδι κατοχής.
Για αύριο, Τετάρτη (2/9), έχει προγραμματιστεί διπλή προπόνηση. Το πρωί οι ποδοσφαιριστές των Κρητικών θα προπονηθούν σε δυο γκρουπ (08:30 & 09:30). Η απογευματινή προπόνηση θα γίνει στις 18:30.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος