«Μετά το τέλος Απριλίου δεν υπάρχει δικαιολογία, δεν θα υπάρξει άλλη παράταση», ανέφερε σήμερα το πρωί (3.3.2024) στον ΣΚΑΪ ο υφυπουργός Οικονομικών Χάρης Θεοχάρης με αφορμή τη διασύνδεση ταμειακών μηχανών – POS.
Για την παράταση στη διασύνδεση POS – ταμειακών μηχανών, ο κ. Θεοχάρης τόνισε: «Έχουμε ξεπεράσει το 90%, οι αναβαθμίσεις των POS συνεχίζουν με αμείωτους ρυθμούς και τις επόμενες ημέρες θα έχουν ολοκληρωθεί. Είτε θα πρέπει μέσα στον Μάρτιο να έχουν διασυνδεθεί είτε να έχουν κλείσει ραντεβού με τον ειδικό και αυτό θα το δηλώσουν σε ειδική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ από τις 15 Μαρτίου και μετά ώστε να είμαστε σίγουροι ότι όλοι οι επαγγελματίες έχουν μέσα στον Απρίλιο το ραντεβού για τη διασύνδεση».
Μετά το τέλος Απριλίου δεν υπάρχει δικαιολογία. Υπάρχουν τώρα πια μηχανήματα που δεν χρειάζονται διασύνδεση. Δεν πρέπει να χαθεί ούτε μία μέρα, δεν θα υπάρξει άλλη παράταση.
πηγή: newsit.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό