Τις πρωινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή του Τζελέπη από μέλος πληρώματος Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου, που ελλιμενίζεται στην περιοχή του Αγίου Διονυσίου (πύλη Ε3) στον λιμένα του Πειραιά, ότι ένας 33χρονος μέλος του πληρώματος (ναυτολογημένος ως ναύτης), εντοπίστηκε εντός του πλοίου χωρίς τις αισθήσεις του. Ο 33χρονος διακομίστηκε με ασθενοφόρο όχημα του Ο.Λ.Π., συνοδεία διασώστη – δικυκλιστή του ΕΚΑΒ, στο Γενικό Νοσοκομείο Πειραιά ”ΤΖΑΝΕΙΟ” όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του. Από το Α’ Λιμενικό Τμήμα του Τζελέπη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά που διενεργεί την προανάκριση, παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΗΛΙΑ ΣΤΑΜΕΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
«Τα παιδία παίζει… Μουσική!» Δωρεάν καλοκαιρινές δράσεις για παιδιά στα Μουσικά Εργαστήρια του Δήμου Ηλιούπολης
Β. Κικίλιας από τη Σύρο: Ασφάλεια στις θαλάσσιες μεταφορές και ενίσχυση της αναπτυξιακής προοπτικής του νησιού