Τις απογευματινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Ίσθμιας από ιδιώτες για τον εντοπισμό μιας γυναίκας, χωρίς τις αισθήσεις της, στη θαλάσσια περιοχή εντός της διώρυγας Κορίνθου. Η 61χρονη, διακομίστηκε με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της. Από το Β΄ Λιμενικό Τμήμα Ίσθμιας του Λιμεναρχείου Κορίνθου που διενεργεί την προανάκριση, παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία της Πάτρας.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΗΛΙΑ ΣΤΑΜΕΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
«Τα παιδία παίζει… Μουσική!» Δωρεάν καλοκαιρινές δράσεις για παιδιά στα Μουσικά Εργαστήρια του Δήμου Ηλιούπολης
Β. Κικίλιας από τη Σύρο: Ασφάλεια στις θαλάσσιες μεταφορές και ενίσχυση της αναπτυξιακής προοπτικής του νησιού