Ο τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος νοσηλεύεται σε ιδιωτικό θεραπευτήριο, έχοντας υποστεί, σύμφωνα με πληροφορίες από το etypo, οξύ εγκεφαλικό.
Τον τελευταίο χρόνο έχει νοσηλευτεί αρκετές φορές με διαφορετική αιτία κάθε φορά, ενώ έχει νοσήσει και με κορονοϊό, γεγονός που δεδομένης της κλονισμένης υγείας του, λειτούργησε πολύ επιβαρυντικά.
Σημειώνεται ότι από κορονοϊό είχε προσβληθεί και τον Ιανουάριο του 2022, ενώ τον Δεκέμβριο του 2021 είχε πάλι εισαχθεί στο νοσοκομείο με πνευμονία. Μάλιστα τότε είχε έρθει εσπευσμένα στην Αθήνα και η αδερφή του βασίλισσα Σοφία, ακριβώς γιατί ανησυχούσε για την υγεία του.
Η επιδείνωση της υγείας του ήταν φανερή στις τελευταίες δημόσιες εμφανίσεις του με πιο πρόσφατη αυτήν τον Οκτώβριο του 2022, οπότε είχε βγει με τις αδερφές του Σοφία και Ειρήνη, και τη σύζυγό του Άννα – Μαρία για φαγητό στο κέντρο της Αθήνας.
Ο τέως βασιλιάς, στο αναπηρικό καροτσάκι, µε ρινικούς καθετήρες, απαραίτητους για οξυγονοθεραπεία, µιλούσε ήρεµα και σταθερά στους οικείους του.
Καταβεβλημένος και με δυσκολία να κινηθεί είχε εμφανιστεί και στο γάμο του μικρότερου γιου του, Φίλιππου.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 32 νεκροί και πάνω από 700 τραυματίες από τον διπλό σεισμό των 7,2 και 7,5 Ρίχτερ
ΗΠΑ και Ιράν υπέγραψαν συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου
Κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή μετά την κατάρριψη αμερικανικού Apache – Πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν και ιρανική απάντηση