Την λύση της συνεργασίας με τον μέχρι πρότινος τιμ μάνατζερ του Άρη, Δημήτρη Νιαρχάκο, ανακοίνωσε η ΠΑΕ Άρης.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ ανακοινώνει τη λήξη της συνεργασίας της με τον μέχρι πρότινος τιμ μάνατζερ, Δημήτρη Νιαρχάκο.
Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ ευχαριστεί τον κ. Νιαρχάκο για τις υπηρεσίες που προσέφερε στην ομάδα μας και τον επαγγελματισμό που επέδειξε και του εύχεται καλή επιτυχία στα επόμενα επαγγελματικά του βήματα.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος