Στη νέα δυνατότητα των πολιτών να δηλώνουν ψηφιακά την ακινησία οχήματος, χωρίς να χρειάζεται η επίσκεψη στην εφορία για την κατάθεση πινακίδων, προκειμένου να μη πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας, αναφέρθηκε ο Κ. Πιερρακάκης.
Ψηφιακά, μέσω ειδικής πλατφόρμας, μπορεί να γίνει η κατάθεση των πινακίδων, για όσους επιθυμούν να μην πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας της νέας χρονιάς, δήλωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης.
Ο υπουργός ανέφερε σε τηλεοπτική του συνέντευξη (ΣΚΑΪ) το πρωί της Κυριακής πως ο νέος τρόπος κατάθεσης των πινακίδων, χωρίς επίσκεψη στις εφορίες, ήταν μια ιδέα της ΑΑΔΕ, του κ. Πιτσιλή, και του υπουργείου Οικονομικών που το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης την αγκάλιασε.
Ξεκαθάρισε, δε, εφόσον κάποιος κυκλοφορεί, παρότι έχει προχωρήσει στην κατάθεση των πινακίδων, τότε τα πρόστιμα θα είναι υψηλότερα.
https://www.dikaiologitika.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ