Ταξίδι – αστραπή στην Ελλάδα πραγματοποίησε ο πρώην υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάικ Πομπέο, κατά τη διάρκεια της οποίας συναντήθηκε με τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη. Σύμφωνα με πληροφορίες, η συνάντηση πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Πέμπτης (31/10) μετά την παρουσία του πρωθυπουργού στην εκδήλωση στο Ίδρυμα Καραμανλή. Σε φωτογραφία που ήρθε στη δημοσιότητα, Μητσοτάκης και Πομπέο φαίνονται να κάθονται σε τραπέζι γνωστού εστιατορίου στο κέντρο της Αθήνας και να συνομιλούν.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό