Η Λάρισα μέσο ανακοίνωσης θέλησε να εκφράσει τα συγχαρητήρια της στον ΠΑΟΚ, για την πρόκριση του στον 3ο προκριματικό γύρο του Champions League, μετά την νίκη με 3-1 επί της Μπεσίκτας.
Η ανακοίνωση:
Ο Πρόεδρος κ. Αλέξης Κούγιας, τα μέλη του ΔΣ, οι προπονητές, οι ποδοσφαιριστές της ΑΕΛ και οι οπαδοί μας δίνουμε τα πιο θερμά μας συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές, τους προπονητές, τη διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και τους οπαδούς της για τη μεγάλη νίκη και πρόκριση εις βάρος της μιας εκ των μεγαλυτέρων ομάδων της Τουρκίας τη Μπεσίκτας στη διοργάνωση του Champions League.
Η νίκη- πρόκριση του ΠΑΟΚ τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή έχει πολλαπλή σημασία και πολλούς αποδέκτες και όχι μόνο για τα ευεργετικά αποτελέσματα της στο ποδόσφαιρο.
Ευχόμαστε ολόψυχα πρόκριση στους ομίλους του Champions League.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027