Εκτός κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ τέθηκε ο Παύλος Πολάκης μετά από εισήγηση του Στέφανου Κασσελάκη.
Το νέο παραλήρημα σε βάρος επιστημονικής συνεργάτιδας του Άδωνι Γεωργιάδη έφερε τη διαγραφή του Παύλου Πολάκη από την κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ με απόφαση Κασσελάκη.
Ο Παύλος Πολάκης πάντως σχολίασε την πιθανότητα επιστροφής του δίνοντας ραντεβού στο συνέδριο με τους επικριτές του, ενώ δηλώνει ΣΥΡΙΖΑ στην ψυχή και κατάφορα αδικημένος.
Στέφανος Κασσελάκης και Παύλος Πολάκης δεν έχουν ανταλλάξει κουβέντα μετά τη διαγραφή, ενώ ο ανεξάρτητος πια βουλευτής με μπαράζ αναρτήσεων στα σόσιαλ μίντια επιμένει πως μόνον ο λαός διαγράφει.
Ωστόσο, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της πολιτικής συντάκτριας του MEGA, Υβόννης Κλάπα, οι «87», που είχαν συνυπογράψει το κείμενο κατά του Στέφανου Κασσελάκη ζητούν μετά την διαγραφή του βουλευτή Χανιών από την κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος ζητούν και τη παραπομπή του στην Επιτροπή Δεοντολογίας με το ερώτημα της διαγραφής του.
Συγκεκριμένα, οι «87» κάνουν λόγο για κίνδυνο εκφυλισμού και γελοιοποίησης του κόμματος. Όπως τονίζουν, αν η διαγραφή από την Κ.Ο δεν συνοδευτεί άμεσα με την απομάκρυνση από τα ηγετικά όργανα και την παραπομπή του στην Επιτροπή Δεοντολογίας θα τους καταστήσει αναξιόπιστους στην κοινή γνώμη.
Επίσης, λένε «όποιος πατάει σε δύο βάρκες συνήθως πέφτει στο νερό», αναφερόμενοι στον Στέφανο Κασσελάκη.
newsbeast.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ