Στα πανεπιστήμια αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής του συνέντευξης τη Δευτέρα (12/4) ο υφυπουργός Παιδείας για θέματα Ανώτατης Εκπαίδευσης, Άγγελος Συρίγος.
«Τα πανεπιστήμια θα συνεχίσουν με τηλεκπαίδευση μέχρι τις 4 Ιουνίου», διευκρίνισε στον ΣΚΑΪ προσθέτοντας πως το εαρινό εξάμηνο θα γίνει όλο με τηλεκπαίδευση.
«Υπάρχουν ορισμένοι τομείς όπως κλινικές, πρακτικές, εργαστηριακές ασκήσεις που θα φανεί στην συνέχεια πως θα μπορούσε να λειτουργήσει το αυτοδιαγνωστικό τεστ» είπε ο Άγγελος Συρίγος και υπογράμμισε ότι η κανονικότητα προβλέπεται από τον Σεπτέμβριο.
Αναφερόμενος στη διενέργεια self tests στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές των Λυκείων σημείωσε «αυτό που κάνουμε είναι ένα πείραμα που γίνεται υπό ασφαλείς σχετικά συνθήκες και μας δίνει το μήνυμα για το πως θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε τους επόμενους μήνες».
Τέλος αναφέρθηκε στα παιδιά του δηλώνοντας πως στο σπίτι του χθες επικρατούσε ενθουσιασμός. «Χτες κάναμε το τεστ και μου έλεγαν θέλω να το κάνω μόνος μου» εξήγησε τονίζοντας πως αυτός καθόταν και τους έδινε οδηγίες.
madata.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό