Συνάντηση με τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών Νίκο Ταχιάο είχε το απόγευμα της Πέμπτης 3 Αυγούστου 2023 ο Δήμαρχος Ηρακλείου Βασίλης Λαμπρινός. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του Δημάρχου στο κτίριο της οδού Ανδρόγεω και παρευρέθηκαν επίσης ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Συν-Εργασία για το Ηράκλειο» Ευριπίδης Κουκιαδάκης και στελέχη του Υπουργείου. Τέθηκε το θέμα της υπάρχουσας χάραξης του ΒΟΑΚ, η οποία όπως εξήγησαν στον Υφυπουργό τόσο ο Δήμαρχος όσο και ο κ Κουκιαδάκης ουσιαστικά διχοτομεί το Ηράκλειο και δημιουργεί πολλά προβλήματα. Παράλληλα δόθηκε στον κ. Ταχιάο υπόμνημα με τις θέσεις του Δήμου Ηρακλείου, όπως ψηφίστηκαν ομόφωνα από το Δημοτικό Συμβούλιο. Ο κ. Ταχιάος από την πλευρά του δεσμεύτηκε ότι θα εξετάσει πολύ σοβαρά το θέμα και όλες τις παραμέτρους του.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό