Μία εκτενή συζήτηση για την πορεία των εργασιών για τη Μεγάλη Ενεργειακή Διασύνδεση Κρήτης – Αττικής είχε την ευκαιρία να κάνει ο Δήμαρχος Μαλεβιζίου Μενέλαος Μποκέας στη συνάντηση που είχε με τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Θόδωρο Σκυλακάκη.
Ο Μενέλαος Μποκέας αναφέρθηκε στον υποστηρικτικό ρόλο του Δήμου κατά την εκτέλεση των εργασιών, βοηθώντας στην επίλυση προβλημάτων που ανακύπτουν και ενημέρωσε τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας και για την πορεία και την εξέλιξη των ανταποδοτικών οφελών προς το Δήμο Μαλεβιζίου.
Παράλληλα ο Δήμαρχος Μαλεβιζίου ενημέρωσε τον υπουργό για την ολοκλήρωση του διαγωνισμού για την ανάπλαση της Ελευθερίου Βενιζέλου και την επικείμενη έναρξη των εργασιών, έργο που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και εντάχθηκε από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)