Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του ΝΑΤΟ Μαρκ Ρούτε θα έχει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στις 12.00, την Τρίτη, στο Μέγαρο Μαξίμου. Θα ξεκινήσουν με διμερή συνάντηση και στη συνέχεια θα γίνουν μετά διευρυμένες και δηλώσεις. Θα ακολουθήσει αργότερα γεύμα. Στο μενού των συνομιλιών θα βρεθεί η Ουκρανία, όπως και η ενίσχυση του ΝΑΤΟ και η στρατηγική αυτονομίας του. Λίγο νωρίτερα, στις 09:45, με τον Μαρκ Ρούτε θα συναντηθεί ο υπουργός Άμυνας Νίκος Δένδιας, στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Με Jazz μελωδίες και με «Με Jazz διάθεση»- Στο Cafe – Restaurant «Πλάτανος» με τη διοργάνωση της ΔΕΠΑΝΑΛ Α.Ε.
Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης: Ο Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης ήταν αίτημα των αυτοδιοικητικών και συνιστά μεγάλη θεσμική τομή
Ελένη Βατσινά: Η γνώση δεν μπορεί να είναι προνόμιο – Ο ρόλος και οι προκλήσεις των Κέντρων Ξένων Γλωσσών