Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, δέχθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου τον υπουργό Εξωτερικών της Γαλλίας, Στεφάν Σεζουρνέ και συζήτησαν το εξαιρετικό επίπεδο των ελληνογαλλικών σχέσεων, ενώ ανταλλάχθηκαν απόψεις για τις προτεραιότητες του νέου ευρωπαϊκού κύκλου, με αιχμή την ανταγωνιστικότητα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και την κοινή ευρωπαϊκή άμυνα. Ο πρωθυπουργός συνεχάρη τον κ. Σεζουρνέ και του ευχήθηκε καλή επιτυχία, καθώς προτάθηκε ως υποψήφιος Επίτροπος της Γαλλίας στη νέα Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ