Η Δήμαρχος Ραφήνας – Πικερμίου, κ. Δήμητρα Τσεβά, πραγματοποίησε συνάντηση εργασίας με τον Υφυπουργό Υγείας, κ. Μάριο Θεμιστοκλέους, με επίκεντρο τα ζητήματα που αφορούν την υγειονομική κάλυψη και τις δομές υγείας της περιοχής.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, συζητήθηκαν:
⦁ Η ενίσχυση του Κέντρου Υγείας Ραφήνας με προσωπικό και εξοπλισμό
⦁ Η βελτίωση της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας για τους κατοίκους και τους επισκέπτες
Η κ. Τσεβά τόνισε την ανάγκη για ουσιαστική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας, επισημαίνοντας τον ιδιαίτερο ρόλο που διαδραματίζει η περιοχή, λόγω της τουριστικής κίνησης. Από την πλευρά του, ο κ. Θεμιστοκλέους αναγνώρισε τη σημασία των ζητημάτων και δεσμεύτηκε να εξετάσει άμεσα τις δυνατότητες ενίσχυσης.
Η Δήμαρχος ευχαρίστησε τον Υφυπουργό για τη συνεργασία και την ειλικρινή διάθεση στήριξης, τονίζοντας ότι η Δημοτική Αρχή θα συνεχίσει να διεκδικεί λύσεις που θα εξασφαλίσουν υψηλού επιπέδου υγειονομικές υπηρεσίες για όλους τους δημότες.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό