Με επίκεντρο τον αειφόρο τουρισμό, την πιστοποίησή του και τις προοπτικές συνεργασίας στην Κρήτη για την εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών στον τουρισμό, πραγματοποιήθηκε σήμερα συνάντηση εργασίας στην Περιφέρεια Κρήτης.
Η συνάντηση ήταν η πρώτη κι έγινε παρουσία του Περιφερειάρχη Κρήτης Στ. Αρναουτάκη. Στη διάρκεια της ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Κυριάκος Κώτσογλου και οι εκπρόσωποι των Ενώσεων ξενοδόχων από τις τέσσερις Περιφερειακές Ενότητες της Κρήτης, συζήτησαν τις προοπτικές που ανοίγονται για τον τουρισμό της Κρήτης μέσα από την προσπάθεια πιστοποίησης μιας αειφόρου στρατηγικής για όλο το νησί στον τομέα του τουρισμού.
Στόχος, όπως τονίστηκε, είναι να παραμένει η Κρήτη αναλλοίωτος προορισμός, συνεχίζοντας να προσφέρει τα μοναδικά στοιχεία πολιτισμού και φυσικού περιβάλλοντος που διαθέτει.
Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας που αναπτύχθηκε θ’ ακολουθήσει συνεργασία με όλους τους Αυτοδιοικητικούς, παραγωγικούς και τουριστικούς φορείς.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό