Την Δήμητρα Ανδρούτσου που κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Πάλης στην άμμο που πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο στην Νίκαια της Γαλλίας συνεχάρη σήμερα ο Αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου Νίκος Συριγωνάκης.
Η Δήμητρα Ανδρούτσου που είναι μέλος του αθλητικού συλλόγου «Μίνωας Παλαιστικός» επισκέφθηκε την Περιφέρεια Κρήτης συνοδευόμενη από τον προπονητή της Κωνσταντίνο Χριστόφορο και την Πρόεδρο του συλλόγου Ευαγγελία Μαρή.
Ο κ. Συριγωνάκης, μεταφέροντας στην Ελληνίδα αθλήτρια τα συγχαρητήρια του Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη για την μεγάλη διάκριση, ευχήθηκε καλή συνέχεια με νέες επιτυχίες.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ
Πρόγνωση καιρού σήμερα Πέμπτη 25/6/26