Οι υγειονομικές αρχές στην Ιταλία έχουν στρέψει την προσοχή τους σε έναν πολίτη που επέστρεψε από το Κονγκό με συμπτώματα της μυστηριώδους ασθένειας που ταλαιπωρεί τη χώρα. Ο άνδρας επέστρεψε από το Κονγκό στην πόλη Λούκα της Τοσκάνης στην Ιταλία και παρουσίασε συμπτώματα αναιμίας και υψηλού πυρετού, τα οποία θεωρούνται χαρακτηριστικά της «μυστηριώδους ασθένειας» που έχει καταγραφεί τις τελευταίες εβδομάδες στη συγκεκριμένη αφρικανική χώρα.
Ο ασθενής εισήχθη για εννέα ημέρες στο νοσοκομείο και πήρε εξιτήριο στις 3 Δεκεμβρίου. Όπως έγινε γνωστό, η κατάσταση της υγείας του έχει πλήρως αποκατασταθεί και δεν υπάρχει κίνδυνος μόλυνσης συγγενών ή άλλων ανθρώπων που μπορεί να συναναστραφεί. Κλινικά δείγματα του ασθενή έχουν σταλεί στο Ανώτατο Ινστιτούτο Υγείας της Ρώμης για να διαπιστωθεί για ποιά νόσο πρόκειται και αν, όντως, συνδέεται άμεσα με την ασθένεια που έχει προκαλέσει δεκάδες θανάτους στην περιοχή Πάντσι του Κονγκό.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 32 νεκροί και πάνω από 700 τραυματίες από τον διπλό σεισμό των 7,2 και 7,5 Ρίχτερ
ΗΠΑ και Ιράν υπέγραψαν συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου
Κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή μετά την κατάρριψη αμερικανικού Apache – Πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν και ιρανική απάντηση