Με πόνο ψυχής αποχαιρετούμε το Μεσαρίτη γιατρό Αντώνη Σπυριδάκη από το Καστέλι του Δήμου Φαιστού.
Άνθρωπο και Γιατρό ικανό, δυναμικό, άξιο αυτοδιοικητικό και πάνω απ΄ όλα καλό φίλο.
Συνεργαστήκαμε στο Δήμο Μοιρών εκλεγμένοι και οι δυο Δημοτικοί Σύμβουλοι στις αρχές της δεκαετίας του 2000.
Ο χαμός του, πρόωρος, βυθίζει στο πένθος την τοπική κοινωνία που αποχαιρετά με θλίψη ένα εκλεκτό μέλος της.
Καταθέτω το σεβασμό μου και την οφειλόμενη τιμή στον Αντώνη Σπυριδάκη και ως Δήμος Φαιστού εκφράζουμε ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια του.
Ας είναι αιώνια του η μνήμη.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΗΛΙΑ ΣΤΑΜΕΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
«Τα παιδία παίζει… Μουσική!» Δωρεάν καλοκαιρινές δράσεις για παιδιά στα Μουσικά Εργαστήρια του Δήμου Ηλιούπολης
Β. Κικίλιας από τη Σύρο: Ασφάλεια στις θαλάσσιες μεταφορές και ενίσχυση της αναπτυξιακής προοπτικής του νησιού