Συγκλονίζει το ιδιόχειρο σημείωμα που βρέθηκε δίπλα στον ιδιοκτήτη του γηροκομείου στον Άγιο Στέφανο που έθεσε τέλος στη ζωή του, πιθανόν με καραμπίνα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του enikos.gr, o Δημήτρης Καμπανάρος φέρεται να έγραψε στο σημείωμα πως είναι αποτυχημένος, πως δυσφήμησε το γηροκομείο και πως πλέον δεν θα τον εμπιστευτεί ποτέ ξανά κανείς.
Φέρεται επίσης να έγραψε ότι επειδή δεν μπορεί να προσέξει τους ανθρώπους και είναι ανίκανος σαν "καπετάνιος" του γηροκομείου θα αυτοκτονήσει. Τέλος, ο 41χρονος ανέφερε πως εάν δεν τα καταφέρει και μείνει φυτό, σημαίνει ότι είναι ανίκανος και για να αυτοκτονήσει.
madata.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ