Συγχαρητήρια επιστολή έστειλε ο Πρόεδρος της Ένωσης Δημάρχων Κρήτης (ΕΝ.ΔΗ.Κ.) Γιάννης Κουράκης στον Πρύτανη του Πανεπιστημίου Κρήτης καθηγητή Γεώργιο Κοντάκη, για την τιμητική επανεκλογή του.
Με την επιστολή του ο κ. Κουράκης εύχεται στον επανεκλεγέντα Πρύτανη, μια επιτυχημένη και δημιουργική θητεία.
Το πλήρες κείμενο της επιστολής:
Αγαπητέ κ. Πρύτανη,
Με ιδιαίτερη χαρά́ πληροφορηθήκαμε την Επανεκλογή́ σας στην θέση του Πρύτανη του Πανεπιστήμιου Κρήτης.
Επιβεβαιώνεται για μια ακόμη φορά το σημαντικό έργο που επιτελείτε στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, αλλά́ και η εκτίμηση και η αγάπη στο πρόσωπό σας, του Ερευνητικού́ και Διδακτικού́ Προσωπικού́ του Πανεπιστήμιου, καθώς και της Ακαδημαϊκής Κοινότητας.
Ως Ένωση Δήμαρχων Κρήτης σας ευχόμαστε να έχετε μία επιτυχημένη και δημιουργική́ θητεία.
Τα θερμά μας συγχαρητήρια !
Πηγή: kritipress.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο
Β. Κικίλιας από Ρώμη: «Συμμαχία Ελλάδας- Ιταλίας για την ανταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής ναυτιλίας και των λιμένων»
Προληπτικός Οδοντιατρικός έλεγχος στον Δήμο Πεντέλης στο πλαίσιο του προγράμματος καλοκαιρινής δημιουργικής απασχόλησης