O Tόμας Μούργκ αποτελεί την τελευταία μεταγραφική κίνηση του ΠΑΟΚ, στην καλοκαιρινή μεταγραφική περίοδο.
Ο Στέφαν Σβαμπ θέλησε να καλωσορίσει το συμπαίκτη του στον ΠΑΟΚ, καθώς οι δυο ποδοσφαιριστές, ήταν συμπαίκτες τα προηγούμενα χρόνια στην Ραπίντ Βιέννης.
Αναλυτικά η ανάρτηση του Αυστριακού:
«Καλωσόρισες αγαπημένε μου φίλε. Είναι ωραίο που θα έχω την ευκαιρία να ζήσω μαζί σου αυτή την εμπειρία».


Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος