O Tόμας Μούργκ αποτελεί την τελευταία μεταγραφική κίνηση του ΠΑΟΚ, στην καλοκαιρινή μεταγραφική περίοδο.
Ο Στέφαν Σβαμπ θέλησε να καλωσορίσει το συμπαίκτη του στον ΠΑΟΚ, καθώς οι δυο ποδοσφαιριστές, ήταν συμπαίκτες τα προηγούμενα χρόνια στην Ραπίντ Βιέννης.
Αναλυτικά η ανάρτηση του Αυστριακού:
«Καλωσόρισες αγαπημένε μου φίλε. Είναι ωραίο που θα έχω την ευκαιρία να ζήσω μαζί σου αυτή την εμπειρία».


Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ