Το παιχνίδι με τον ΟΦΗ ανήκει πλέον στο παρελθόν και το ενδιαφέρον του αγωνιστικού τμήματος του Δικεφάλου στρέφεται στον επαναληπτικό ημιτελικό κόντρα στον Ολυμπιακό.
Με ατομικό πρόγραμμα συνέχισαν ο Δημήτρης Πέλκας και ο Αντελίνο Βιεϊρίνια. Το πρόγραμμα της προπόνησης περιελάμβανε αποφόρτιση για όσους βρέθηκαν στην αρχική 11άδα κόντρα στους Κρητικούς, ενώ οι υπόλοιποι δούλεψαν στην κυκλοφορία της μπάλας και την ανάπτυξη του παιχνιδιού.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος