Επιχείρηση για να βγει από το διαμέρισμα 4ου ορόφου πολυκατοικίας, όπου είχε ταμπουρωθεί ο 45χρονος στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας, πραγματοποιήθηκε πριν από λίγο από την ΕΛ.ΑΣ.
Ο 45χρονος βγήκε σώος από το διαμέρισμα που είχε ταμπουρωθεί από χθες, με τη μητέρα του να ενημερώνει τις Αρχές. Ο άνδρας που βρισκόταν σε αμόκ, με εντολή Εισαγγελέα, μεταφέρεται με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και συνοδεία της ΕΛ.ΑΣ. στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, προκειμένου να εξεταστεί από τους γιατρούς. Για το περιστατικό ενημερώθηκε και η Πυροσβεστική Υπηρεσία, κλιμάκιο της οποίας έσπευσε στο σημείο νωρίς το πρωί.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό