Στο Παγκρήτιο Στάδιο θα διεξαχθεί τελικά το φετινό Super Cup Ελλάδας, με την πρωταθλήτρια ΑΕΚ να αντιμετωπίζει τον Κυπελλούχο ΟΦΗ.
Η απόφαση οριστικοποιήθηκε κατά τη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου, η οποία ενέκρινε τη διεξαγωγή της αναμέτρησης στις 12 Αυγούστου.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ