Στο Παγκρήτιο Στάδιο θα διεξαχθεί τελικά το φετινό Super Cup Ελλάδας, με την πρωταθλήτρια ΑΕΚ να αντιμετωπίζει τον Κυπελλούχο ΟΦΗ.
Η απόφαση οριστικοποιήθηκε κατά τη σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου, η οποία ενέκρινε τη διεξαγωγή της αναμέτρησης στις 12 Αυγούστου.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Με 41 ομάδες και 630 εργαζόμενους – αθλητές συνεχίζεται το Τουρνουά Μπάσκετ Εργαζομένων Δήμου Ηρακλείου «Νίκος Τούλης»
Ξεκινούν οι εγγραφές για το Καλοκαιρινό Αθλητικό Camp 2026 του Δήμου Περιστερίου
Ανανέωσε στον ΟΦΗ ως το 2029 ο Φούντας