Ο Πατριάρχης των Σέρβων Ειρηναίος βρέθηκε θετικός στον κορoνοϊό και εισήχθη το βράδυ της Τετάρτης σε νοσοκομείο του Βελιγραδίου.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Σερβική Ορθόδοξη Εκκλησία (SPC), ο Πατριάρχης αισθάνεται καλά, είναι απύρετος και δεν παρουσιάζει κάποια σοβαρά συμπτώματα.
Σημειώνεται ότι ο προκαθήμενος της Σερβικής Ορθόδοξης Εκκλησίας την περασμένη Κυριακή χοροστάτησε στην εξόδιο ακολουθία του Μητροπολίτη Μαυροβουνίου και Παραθαλασσίας Αμφιλοχίου, ο οποίος απεβίωσε από επιπλοκές του κορoνοϊού.
Στην κηδεία του Μητροπολίτη Αμφιλοχίου παρέστησαν επίσης όλοι οι αρχιερείς της Σερβικής Εκκλησίας ενώ προσήλθαν για να προσκυνήσουν το σκήνωμα χιλιάδες πιστοί.
madata.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ