Πανικός επικράτησε το βράδυ της Δευτέρας στα Ιωάννινα, όταν φίδι δάγκωσε ανήλικο αγοράκι.
Το παιδί, σύμφωνα με το epiruspost.gr, μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο Χατζηκώστα από την Παραμυθιά, όπου συνέβη το περιστατικό, μάλιστα ζητήθηκε η βοήθεια της αστυνομίας η οποία διέθεσε περιπολικά ώστε η μεταφορά του παιδιού στο νοσοκομείο να γίνει γρήγορα και με ασφάλεια.
Το νοσοκομείο ζήτησε και έλαβε αντιοφικό ορό αλλά δεν χρειάστηκε να κάνει χρήση.
Ο ανήλικος παραμένει νοσηλευόμενος και είναι εκτός κινδύνου.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό