Η κυρία Μητσοτάκη συνόδευε τον Κυριάκο Μητσοτάκη σε ταξίδι στο Μιλάνο, με αφορμή την τελετή έναρξης των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων, όταν σημειώθηκε το ατύχημα που κατέστησε αναγκαία τη μεταφορά της στην Ελλάδα και την εισαγωγή της στο Γενικό Νοσοκομείο Ατυχημάτων ΚΑΤ, ένα από τα μεγαλύτερα δημόσια νοσοκομεία της χώρας.
Στο ΚΑΤ υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση και στα δύο χέρια, η οποία πραγματοποιήθηκε από τον Εμμανουήλ Φανδρίδη, διευθυντή του Εθνικού Συστήματος Υγείας και επικεφαλής της Κλινικής Χεριού – Μικροχειρουργικής Άνω Άκρου του νοσοκομείου.
Η κατάσταση της υγείας της εξελίσσεται ομαλά, ενώ παραμένει για νοσηλεία στο δημόσιο νοσοκομείο, όπου αναρρώνει υπό ιατρική παρακολούθηση.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ