Η πρόταση του ΟΦΗ για έναρξη του πρωταθλήματος στις 12 του Σεπτέμβρη, αλλά και η πραγματοποίηση του τελικού Κυπέλλου Ελλάδος φέρεται πως υπερίσχυσε.
Ο πρεμιέρα του πρωταθλήματος θα γίνει κανονικά στις 12 του Σεπτέμβρη, χωρίς την παρουσία του Ολυμπιακού και της ΑΕΚ, όπου την ίδια μέρα θα αγωνιστούν στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος, όπου θα πραγματοποιηθεί στον Πανθεσσαλικό Στάδιο, με την αστυνομία να λέει ”όχι” στην Ριζούπολη.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ