Η αρχή του τέλους της δικτατορίας σφραγίστηκε στο Πολυτεχνείο. Εκείνη την ημέρα θεμελιώθηκε η μεταπολίτευση. Όμως ο αγώνας για τη Δημοκρατία πρέπει να είναι συνεχής και αδιάλειπτος. Έχουμε χρέος να προασπίζουμε τους θεσμούς και κυρίως να εργαζόμαστε για το κοινό καλό και την πρόοδο της κοινωνίας. «Το Πολυτεχνείο ζει» και συνεχίζει να αποτελεί την πυξίδα της νεότερης Ελλάδας. Οι Αγωνιστές της Δημοκρατίας, οι εξεγερμένοι νέοι του ’73, παραμένουν στη μνήμη και το μυαλό όλων μας.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό