Ευχές για την έλευση του νέου έτους έστειλε από το Δημαρχιακό Μέγαρο Θεσσαλονίκης, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης.
“Σε λίγο υποδεχόμαστε τον νέο χρόνο με ελπίδα, με αισιοδοξία, με αγάπη, με πολύχρωμα όνειρα που θέλουμε να γίνουν πράξη, με ενσυναίσθηση, για μια πόλη για όλους, για μια πόλη με αλληλεγγύη, για μια πόλη πράσινη, βιώσιμη, φωτεινή. Καλή χρονιά και χρόνια πολλά σε όλους και όλες”, είπε χαρακτηριστικά ο κ. Αγγελούδης. Σημειώνεται πως η αλλαγή του χρόνου θα γίνει απόψε στον Λευκό Πύργο με dj’s party και ένα εντυπωσιακό show φωτός.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΗΛΙΑ ΣΤΑΜΕΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
«Τα παιδία παίζει… Μουσική!» Δωρεάν καλοκαιρινές δράσεις για παιδιά στα Μουσικά Εργαστήρια του Δήμου Ηλιούπολης
Β. Κικίλιας από τη Σύρο: Ασφάλεια στις θαλάσσιες μεταφορές και ενίσχυση της αναπτυξιακής προοπτικής του νησιού