Ερευνητές βρήκαν ίχνη εκρηκτικών στους κατεστραμμένους αγωγούς αερίου Nord Stream, επιβεβαιώνοντας ότι έγινε σαμποτάζ, δήλωσε σήμερα Σουηδός εισαγγελέας.
Οι αρχές της Σουηδίας και της Δανίας ερευνούν τέσσερις τρύπες στους αγωγούς Nord Stream 1 και 2, οι οποίοι συνδέουν τη Ρωσία με τη Γερμανία μέσω της Βαλτικής Θάλασσας.
Τον περασμένο μήνα η Δανία ανακοίνωσε πως προκαταρκτική έρευνα έδειξε ότι οι διαρροές προκλήθηκαν από ισχυρές εκρήξεις.
«Η ανάλυση, που έγινε, έδειξε ίχνη εκρηκτικών σε αρκετά από τα αντικείμενα που ανακτήθηκαν», αναφέρεται σε δήλωση της Σουηδικής Εισαγγελικής Αρχής.
«Η έρευνα είναι πολύ περίπλοκη και συνολική. Η συνεχιζόμενη εξέταση θα καθορίσει αν μπορούν να ταυτοποιηθούν ύποπτοι», προστίθεται.
Το γραφείο του εισαγγελέα Ματς Λιούνκβιστ, ο οποίος έχει αναλάβει την προκαταρκτική έρευνα για την καταστροφή των αγωγών που διεξάγεται στη Σουηδία, αρνήθηκε να σχολιάσει περαιτέρω.
ΑΠΕ-ΜΠΕ

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 32 νεκροί και πάνω από 700 τραυματίες από τον διπλό σεισμό των 7,2 και 7,5 Ρίχτερ
ΗΠΑ και Ιράν υπέγραψαν συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου
Κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή μετά την κατάρριψη αμερικανικού Apache – Πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν και ιρανική απάντηση