Χθες, Τρίτη 15 Νοεμβρίου, το πρωί, σύμφωνα με το kozanimedia, ένας ανήλικος μαθητής, του 2ου ΕΠΑΛ Κοζάνης, ανέβηκε στη σκεπή του σχολείου και απειλούσε ότι θα πέσει, στο άκουσμα της απόφασης να αλλάξει σχολική μονάδα για κακή συμπεριφορά.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στις 11:45 το πρωί της Τρίτης ο μαθητής ενημερώθηκε από τους καθηγητές για την απόφαση του σχολείου να αλλάξει σχολική μονάδα λόγω συμπεριφοράς και τότε, οργισμένος, ανέβηκε στη σκεπή και απειλούσε να πέσει αν δεν αρθεί η εν λόγω απόφαση του Συλλόγου Καθηγητών.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό