Ευχαριστημένος έμεινε ο Γιώργος Σίμος στις δηλώσεις του μετά την ισοπαλία του ΟΦΗ με 0-0 απέναντι στον Παναθηναϊκό.
Αναλυτικά τα όσα είπε στην κάμερα της NOVA:
«Είμαι αρκετά ευχαριστημένος από την απόδοση των ποδοσφαιριστών μας. Το αποτέλεσμα ήταν δίκαιο, έγινε ένας ωραίος αγώνα. Όσοι το παρακολούθησαν τους άρεσε. Ένα ανοιχτό παιχνίδι σε ένα τέμπο υψηλό, δεν έχω κανένα παράπονο. Αντιθέτως είμαι ευχαριστημένος», είπα αρχικά ο τεχνικός των «ομιλητών».
Και πρόσθεσε: «Νομίζω είχαμε αρκετές προϋποθέσεις για να σκοράρουμε αλλά έλειπε η καθαρή σκέψη και ο συγχρονισμός στις προσπάθειες μας. Κρατάμε πως η ομάδα παίζει ένα ποδόσφαιρο που θέλουμε να βλέπουμε».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος