ΟΦΗ και Χανιά ήρθαν ισόπαλοι 1-1 σε φιλική αναμέτρηση που διεξήχθη στο Γεντί, σε μια πρόβα τζενεράλε για τους Κρητικούς, για τον ερχόμενο αγώνα με τον Παναθηναϊκό.
Δείτε όσα δήλωσε ο προπονητής της ομάδας του ΟΦΗ, Γιώργος Σίμος, μετά τη λήξη του φιλικού αγώνα με τα Χανιά (1-1), που έγινε στο “Θ. Βαρδινογιάννης”.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ